måndag 3 juli 2017

50% PÅ VISSA SCRAP PRODUKTER PANDURO !

Hejsan bästa Pysslare!
Hoppas ni haft en härlig kreativ helg. Börjar snart undra om hösten kommit väldigt tidigt i år...! Tror aldrig jag sett det regna så häftigt förut i Sverige som idag. Värsta monsunregnet!! Dessutom blåser det så in i vassens. 
Som om vi nordbor inte behöver allt ljus vi någonsin kan få under 'sommaren', för att klara mörkret som kommer sen. Nu får vädergudarna minsann ta och tagga ner!




Har ni sett att Panduro har sommarrea, vilket innebär halva priset på vissa scrapbooking produkter?! Det hade inte undertecknad alls koll på, och blev glatt överraskad då jag igår var på Center Syd och fick se detta. Rean varar till den 9 augusti.    

Först hittade jag inget som jag var intresserad av, men när jag gått där en stund och började "gräva" lite bland borden dök den ena bra saken efter den andra upp!



Undertecknad är kattälskare, har skrivit ett par bloggar om min katt Sushi, vars diabetes kanske är i remission. Håller på att ta ännu en blodsockerkurva på henne idag. Om diabetesen försvinner skulle det typ vara som att vinna på Lotto. Håll tummarna! 




Dessutom gillar jag verkligen bubblor!



.... och kaniner! Har tidigare haft dvärgvädurar. Så himla söta!




Bra block dessutom om man gör kort eller layouter till barn





Eftersom jag är tämligen insnöad på art journaling är stenciler alltid väldans intressanta! 35 kr kostar denna





Som ni ser uppe i högra hörnet är det 4 st stenciler i. 
Alltid gillat stjärnor!




Ytterligare paket med 4 st i - sååå himla snygga!! Script stencil är verkligen användbar till bakgrund när man håller på med art journaling. Och vilken pysslare gillar inte fjärilar?!




Lila blommor har jag aldrig tillräckligt av (en av mina två favoritfärger!)! Platta embellishments är alltid bra!



.... och här är anledningen! Inte smart att använda upphöjda embellishments i en art journal bok!!





Decoupage papper kan också utgöra en fin bakgrund. 3 ark 





De här Inktense pennorna sprang jag på inne hos Clas Ohlson. Detta var minsta förpackningen, de har två större.
Den här kostar 159 kr. Dessa pigmentrika pennor är toppen om man vill färglägga i lager på lager.
Finns många Inktense pencil tutorials på Youtube

Har dock efter att jag köpte dessa sett att de bara kostar 134 kr på Slöjd Detaljer (och 229 kr på Panduro!)!


Medan jag suttit och skrivit har minsann regnet upphört och solen lyser med sin närvaro. Härligt!




Hoppas denna blogg kan vara till nytta för er pysslare därute.

Ha en mysig måndag kväll!


          /Meja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar